środa, 22 listopada 2017

Są takie miejsca....

Są takie miejsca które sprawiają, że człowiek przebywając w nim wpada w bardzo błogi stan. 
Byłam ostatnio w takim miejscu zapewne wielu z Was też chciałoby w nim pobyć.
Miejsce magiczne, w którym święta Bożego narodzenia trwają cały rok :)
Podczas mojego pobytu natrafiłam w to miejsce spacerując po uliczkach urokliwej miejscowości -
 Poniżej kilka zdjęć z tego miejsca -przepraszam za jakość :)
 Przed wejściem do sklepu stoi na straży znajoma postać.
W sklepie można zobaczyć i kupić ozdoby choinkowe, świąteczne figurki, dekoracje oraz zegary.
Najdroższe ozdoby to drewniane ludziki.
To ozdoby jakie lubię - skrzoąco-błyszcząco.
Taki zegar uśmiechał się do mnie - bardzo mi się spodobał i kusił.

Te ozdoby są metalowe, filigranowe - był wśród nich też zegar który kusił - rząd na samym dole ozdoba druga od prawej :)
Ozdoby srebrno -białe.
Bombkowe pary młode - zwróćcie uwagę na cenę.
Orkiestra.

A to bardzo charakterystyczne dekoracje - piramidki. Zapalone świeczki wprawiają w ruch śmigła.


Zegary kukułki robią wrażenie -  figurki się poruszają.


To zapewne nawiązanie do 13 grudnia -  święta Świętej Łucji.
Kolejna piramidka.



Stajenka.

A ta figurka to przeciwieństwo poprzedniej atmosfery.
Rzeźba pierwszych rodziców - wygnanych z raju.

Podobne miejsce odwiedziłam i pokazałam Wam w tym poście.
Dziękuje za odwiedzimy.
Życzę Wam ekscytujących przygotowań do Bożego narodzenia :)

2 komentarze:

  1. Magiczne miejsce! Dziękuję, że podzieliłaś się z nami zdjęciami :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę wchodzić do takich sklepów , bo mi ...serce pęka ,że nie mogę kupić wszystkiego :)
    Magiczny sklep!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.