wtorek, 1 listopada 2016

Pudełko niebiesko-brązowe.

Są takie rzeczy kiedy od razu wiemy jak mają wyglądać, w głowie "buzują" szare komórki i szukają odpowiedniej interpretacji.
Pudełko, które zakupiłam jest tego przykładem. Od momentu kiedy je zobaczyłam wiedziałam, że zrobię je w niebiesko-brązowej (głównie) tonacji. 
Miejsce gdzie była plastikowa szybka zakleiłam - wyglądała tandetnie).
Zaklejone zostało z dwóch stron.
Pudełko zostało pomalowane na ciemno brązowo i ozdobione.
Wykorzystałam  papiery Lemoncraft "Nie zapomnij mnie".
Dodatki to koronki, pomponiki, łańcuszek z koralikami, kwiatki i wycięte z kolekcji elementy.
Dookoła pudełka została przyklejona koronka.
Są jeszcze inne elementy, które możecie zobaczyć na zbliżeniach.


Lubię ozdabiać pudełka i chyba będę ich robić więcej :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie zestawienia kolorystyce :) Śliczne pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście powinnaś robić je częściej- pudełko jest niesamowite. Z tą szybką miałaś rację- tandeta. Przyjaciółka ma takie pudełko, muszę Ją namówić, by zakleiła szybkę, tym bardziej, że ma pękniętą... Pozdrawiam i buziole posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jest! Fantastyczne puzderko i jak zawsze kolorystyczne mistrzostwo świata! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie ozdobiłaś to pudełeczko!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna praca! kolorystyka dobrana idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanstastyczne pudełko! Wspaniale dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu lepiej;) Ślicznie ozdobiłaś pudełko, nabrało klimatu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne pudełko, jak zawsze piękna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe pudełko, dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne pudełko, w każdym calu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.