piątek, 4 listopada 2016

Naparstki z Rodos

To nie pierwsze Greckie naparstki. Tym razem dwa naparstki przywiozłam z wyjazdu, który był dla mnie bardzo relaksujący, z Rodos.



Pobyt była całkiem przyjemny i nawet zrodziła się myśl, czy na emeryturze nie zamieszkać na takiej wyspie. Poniżej kilka zdjęć z Rodos
Wyspa nie jest duża i ma kilka fajnych miejsc wartych odwiedzenia. Na początek nie można pominąć stolicy wyspy Rodos - Rodos.
Na wyspie znajduje się Dolina Motyli gdzie można zobaczyć motyle - podobne jak na zdjęciu poniżej (niestety już nie był żywy).
 Są też  miejsca z starożytnymi ruinami. Poniżej miasteczko w dole to Lindos na szczycie którego są ruiny.
 A to ruiny z drugiego zakątka wyspy z Filerimos.
Grecję odwiedziłam już drugi raz i mam nadzieję, że nie ostatni.

3 komentarze:

  1. Piękne miejsca zwiedziłaś. Jeśli chodzi o przeprowadzkę na emeryturze, to właśnie będąc na niej (emeryturze) będzie Tobie za ciasno na tak malej wysepce. Pozdrawiam cieplutko <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe dlatego taka myśl przemknęła przez moja głowę tylko przez chwilkę - teraz na biorę pod uwagę inna wyspę wiekszą -Sycylię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne wakacje i świetne naparstkowe zdobycze! Szczególnie podoba mi się ten pierwszy okaz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.