piątek, 13 maja 2016

Naparstki - z Budapesztu i Mons (święta Doudou)

Dzisiejszy post poświęcam dawno nie wspominanym naparstkom.
Poniższy naparstek przywieziony został przez mojego brata :) ze stolicy Węgier - Budapesztu.


Drugi z miasta bliskiemu mojemu sercu z Mons (Belgia).


Na naparstku znajduje się smok i napis Doudou. Ze smokiem związane jest święto Doudou.
Uczestniczyłam w nim lata temu i jest to godne polecenia święto. Poczytać o nim możecie tutaj  a ja wklejam Wam kilka zdjęć zrobionych przez nas podczas tego święta.














 Inscenizacji walki smoka nie udało się nam sfotografować ponieważ trudno było znaleźć miejsce na samym placu - panuje wówczas wielki ścisk :)





1 komentarz:

  1. Musi być niezwykle owo święto, skoro w oknach i na balkonach tyle ludzi (że się ten balkon nie zarwie) Widać, że poważnie podchodzą do tego święta; i stroje (pewnie regionalne) i oprawa... Super zdjęcia- dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.