czwartek, 14 kwietnia 2016

Kolejny lift kartki

 Moja interpretacja w kolejnych wiosennych  barwach.




 Do wyboru jest 6 kartek - ja wybrałam drugą.

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjiCBYetj5ssb8ZvvFOdanrmQTUeRTDyeokp3ysP8pKFAo4xIbE7nEb0pdVdA-NSikoU2Wf9Nr02D9tjvJuW_QIF5SR8-njHcFxS4_Sjz8CtO_zRfH7W88nkv90LvbkMVabPJuzq0HAGNU/s1600/5_Agnieszka_K.jpg
Zgłaszam na wyzwanie w Przydasie Pasjonaty - wyzwanie nr 5 : "Wielkie Liftowanie".

-
 


http://tricksartist.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-31-challenge-31.html

10 komentarzy:

  1. Przepiękny lift, piękna kolorystyka! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak patrzę na Twoje cudeńka, Izo, mam ochotę powrócić do kartek, ale co wtedy z notesami i albumami?... Twoja interpretacja wspaniała jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Podobają mi się te warstwy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny lift :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lift, cudne kolorki, bardzo fajna interpretacja. Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty i cieszę się ogromnie, że wybrałaś moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Wspaniałe kolory, piękna kartka:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty, powodzenia!
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kolory! Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle piękna praca, nie mogę oderwać oczu od tych warstw i koronek, perełek i cudnych kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.