poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Kolejne twórcze zajęcie.

Do zajęć zachęciły mnie wytwarzane z wielką przyjemnością przez Jadzię z bloga "Sercem tworzone" albumiki  z rolek po papierze toaletowym. Na apel o zbieranie rolek podpowiedziały 3 rodziny i po zebraniu odpowiednich zapasów mogłam przeprowadzić "zajęcia".
Każdy robił album z innych papierów.
Jedni byli bardzo samodzielni - Oliwka służyła pomocą innym.

Tutaj widać dwa albumiki czekają na doklejenie okładki.


Inni kontuzjowani też robili co mogli.
A to już albumiki czekające na dekoracje.
Oliwka zrobiła nawet 1,5 albumu.
Ja też się rozpędziłam :)
Dwie "szóstki" i jedna "ósemka".

Teraz czekam na kolejne rolki które się uzbierają albo na ... sraczkę :)

3 komentarze:

  1. Kochana, wielki szacun :))) To już zrobiła się produkcja na wielką skalę :p Wspaniały widok pracy dzieci; bezcenne <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i doskonała zabawa dla najmłodszych!
    Pozdrowienia! Miłego łikendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, uwielbiam Twoje teksty. Super. A ja mam pomysł... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.