środa, 18 marca 2015

Firaneczka, koroneczki, klateczki - lift scrapu :)

Scrapy, scrapy lubię robić. Wg. mapek, lift i moodboard (czyli tablica inspiracyjna) to pomocne narzędzia przy ich tworzeniu. Dziś przedstawiam Wam mój zliftowany (stuningowany) scrap.

'

Poniżej przedstawiam Wam oryginalny scrap, którego autorką jest Nadia Tania Lifa.
Do tego scrapa użyłam najnowsze papiery Lemoncraft z kolekcji "Sercem malowane".


Scrap zgłaszam na wyzwanie Scrap Lifting Fun Friday Lemoncraft.

Za poprzedni lift pracy (scrap dla kuzynostwa) z tego bloga jestem w Top3.
 Bardzo dziękuje :).

7 komentarzy:

  1. Very beautiful! Thanks for playing at Scrap-Lifting !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap! Dziękuję za zabawę w scrap-lifting! I gratuluję wyróznienia w poprzednim wyzwaniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Very dearly! Thanks for playing at Scrap-Lifting !

    OdpowiedzUsuń
  4. so beautiful! Wonderful! Thanks for playing at Scrap-Lifting !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! It's really gorgeous! Thanks for playing with Scrap-lifting!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.