piątek, 9 stycznia 2015

Scrap 1/2015

Na dobry początek roku zrobiłam scrap, który jest w bardzo optymistycznych kolorach. Mam nadzieję, że będzie to także impuls dla mnie do dalszego działania.

 Papiery pochodzą z kolekcji The ssweetest things  - Honey - My Mind's Eye (MME).
 Lubię te buźki z różnymi minami - były chyba pierwowzorem emotikonów.

Scrap zgłaszam na wyzwanie ogłoszone przez Kwiat Dolnośląski - kolorystyczne :)
http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2014/12/wyzwanie-scrapowe-5.html

Czy Wam też tak szybko mija czas - dopiero teraz zorientowałam się, że ostatni wpis zrobiłam w ... ubiegłym roku (strasznie dawno temu ). Składam Wam oprócz tradycyjnych życzeń zdrowia, dużo weny twórczej, dużo optymizmu i entuzjazmu. Mam nadzieję, że będzie to dla Was udany Rok. :)

1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.