środa, 24 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy finał - cz.III/3

Dziś szczególny wieczór na który czekają wszyscy. Odliczaniu dni do tego wydarzenia pomaga kalendarz adwentowy na którym dziś odsłaniamy ostatni kartonik.


Do tej zawieszki wykorzystałam naturalne szyszki.




 A tak wygląda cały kalendarz - zawieszony na ścianie w przypadkowej kolejności.
Wygląda rewelacyjnie :))
Jak zauważyliście kalendarz wykonałam w kolorze czerwono-biało-brązowo- kraftowym. Wykorzystałam najnowszą kolekcję papierów Galerii Papieru oraz, Magicznej Kartki, Studio 75, dodatki Lemoncraft oraz inne znalezione w moich zasobach przydasie.

3 komentarze:

  1. Życzę Ci nadziei,
    własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny powiem, że całość wygląda rewelacyjnie :).
    Miałaś Iza super pomysł :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.