piątek, 4 lipca 2014

Nie zapomnij mnie - najnowsze moje prace.

Specjalnie dla Lemoncraft powstały moje poniższe prace. W większości z nich wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji.
Pierwsza praca to kartka. Wszystkie dodatki do kolekcji jakie powstają w Lemoncraft umieszczane są na blistrach. Blistry niezwykle urocze można również wykorzystać. Z dużego blistra po wstążeczkach powstała kartka.
 W kartce wykorzystałam badzik (button)  z kolekcji.
Z kolejnego blistra (tym razem małego) powstała zakładka do książki.
 Dodałam do niej ćwiek, tiul z brokatem.


A, że zakładki można zrobić szybko i efektownie powstała kolejna.
 Wykorzystałam w niej elementy z kolekcji "Tylko mnie kochaj" (motyl, kwiatki, serwetka) oraz badzik.

 Tył zakładki.




Zakładki powędrują do miłośniczek czytania książek.

4 komentarze:

  1. Świetne prace! Lubię motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna inspiracja a zakładeczki wspaniałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory. Szczególnie podoba mi się połączenie błękitu i beżu :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. te prace są niesamowite, cudownie eleganckie, zapierają dech !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.