piątek, 23 maja 2014

VII Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy.

Kto jedzie ? Ja się wybieram i mam nadzieję, że dotrę - 7 czerwca.
Szczegóły zlotu, atrakcje, warsztaty, spis wystawców opublikowane są w blogu "Ogólnopolski Zlot Scrapbookngu".  Jest również utworzony Fan Page na Facebooku.

http://zlotwarszawa.blogspot.com/
Z kolei od 4-6 lipca wybieram się na IV Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe.
http://www.kwiatdolnoslaski.pl/
Chwilowo u mnie zastój robótkowy: a to dziewczyny się poprzeziębiały, a to wiosenne prace ogródkowe zajmują sporo czasu i organizowanie mojego miejsca działania, o którym napisze innym razem.

2 komentarze:

  1. Niestety, Warszawa to dla mnie stanowczo za daleko. Ale być może pojawię się w piątek we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa - nie, ale może we Wrocławiu uda nam się spotkać :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.