środa, 5 marca 2014

Wzięło mnie na tworzenie i zrobiłam scrapa.

Z góry uprzedzam - to nie jest mój pierwszy scrap. Robiłam już ich kilka w ramach "treningu". Nie bardzo mi wyszły więc postanowiłam ich nie pokazywać - niektóre wylądowały nawet w koszu. Wiosna nadchodzi dużymi krokami również w mojej twórczości. Chce mi się tworzyć z przyjemności a nie pod przymusem.

 Inspiracja do dzisiejszego scrapa przyszła nagle. Przeglądam sporo blogów o tematyce scrapowej i w jednym z nich zauważyłam bardzo "nowoczesnego" scrapa. Scrap ten ma być drogowskazem do wyzwania. Wyzwanie zawiera "mapkę" i wytyczne.

Mój mąż też czuje wiosnę w powietrzu i zaczął porządkować nasze kartony i pokazał mi zdjęcie Oliwii. Mój mózg zaczął natychmiast pracować i połączył zdjęcie, mapkę i ogólną pierwotną koncepcję scrapa i przystąpił do dzieła. Wyszedł z tego bardzo zadowalający mnie scrap z którego jestem dumna -zwłaszcza , że 5 marca Oliwka obchodzi imieniny i będzie to dla niej piękny prezent.


 A oto zdjęcie scrapa- mapka. Mój scrap jest raczej romantyczny i uważam, że mój mózg :) bardzo dobrze zinterpretował poniższą mapkę.
Wyzwanie posiada również wytyczne - zapraszam po szczegóły tutaj.
 Zrobiłam kilka zdjęć detali. Na zdjęciu powyżej widać tylko fragment strzałki.

Przeszycia w moim scrapie są maszynowe i ręczne.
 Jak Wam się podoba? Ja jestem zachwycona moją pracą (nie będę udawać czegoś innego). Scrapa zgłaszam na wyzwanie Hopmart  z 14 lutego wg. mapki

2 komentarze:

  1. cudnosci kobieto;zdolniacha jestes ale i tak moja akordeonowa kartka jest najcudniejsza w swiecie (pokazywalas na blogu?) ;dzieki laska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki nie zdążyłam sfotografować bo spieszyłam się by Ci ją wysłać. Aby dać Ci powera do tworzenia.

      Usuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.