środa, 12 marca 2014

Wiosenny lift zimowej kartki.

Kolejna zabawa, która przyniosła mi wiele radości z tworzenia nowych kartek ogłoszona została na blogu Artinemo - ma być to Lift dowolnej pracy znalezionej w blogu.

Znalazłam w blogu prostą kartke mojej imienniczki OriBelli i ją zlifowałam.

 Moja interpretacja.
oraz oryginał.

A za pierwszą karteczką zrobiły się w podobnym stylu jeszcze dwie.
 Do wykonania tych kartek użyłam papierów z najnowszej kolekcji Lemoncraft. Buttony moje ostatnio ulubione dodatki też musiały się na kartkach znaleźć. Papiery idealnie pasują do wykonania kartek na różne okazje nie tylko jak widać różowych -z  innych kolorów też można zrobić karteczki.
Bardzo kolorowo i wiosennie zrobiło się na dworze i w moim blogu ale zapowiadają już dziś po weekendzie powrót zimy. Ja jej nie chce !!! A wy ?

3 komentarze:

  1. Piękne wszystkie karteczki, podziwiam przeszycia, dodatki a w ostatniej to misterne ułożenie wstążki:) Ciesze się, że moja kartka Cię zainspirowała i dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.
    Aaaa... proszę o umieszczenie banerka o zabawie z Artimeno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek już jest.
      Przeszycia też lubię i zrobiłam je w zamian za tuszowanie wokół kartki.

      Usuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.