czwartek, 13 lutego 2014

Spotkanie SKK oraz Akcja "Bank Kartek".

Było ja zwykle miło, pysznie i zaskakująco.
Poniżej kolaż zdjęciowy ze spotkania.


Ja przymierzałam się do zrobienia kartki, która jest już gotowa - zdjęcia  poniżej.

Na kartce zamieściłam button Lemoncraft'u.
Kartka została wykonana specjalnie na akcję "Bank Kartek" - lubię brać udział w akcjach.
Zachęcam Was również do wzięcia w niej udziału. Moje dziewczyny też wykonały kartki.
Szczegóły akcji  znajdziecie na Facebook'u.
https://www.facebook.com/events/534501053296694/?fref=ts


1 komentarz:

  1. Karta jest po prostu przecudowna!!! Piękna! Nie mogę się doczekać, kiedy ją zobaczę, a zwłaszcza kiedy przekażemy ją pacjentom! Bardzo się cieszymy, że dołączyła Pani wraz z bliskimi do akcji!
    Pozdrawiam,
    Gosia z BANKU KARTEK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.