niedziela, 9 lutego 2014

Kochamy zwierzaki.

Moja rodzina "poszukuje" psa, który zamieszkałby z nami. Poszukiwania cały czas trwają. Były zachwyty beagle'ami, border collie, goldenami reteriverami a najnowsze odkrycie to - obrazuje poniższe zdjecie
Mamy kota Pepę (kot adoptowany wraz z imieniem my byśmy jej takiego nie nadali).
Kocisko piękne i złośliwe.
 
X Walentynkowa i V Nocna Wystawa Psów Rasowych miała miejsce w ten weekend w Bydgoszczy.
Dwa lata temu byliśmy również i pokazywaliśmy Wam kilka zdjęć piesków tutaj.

Dziś parę zdjęć z tegorocznej wystawy.
Akita Inu.


Największy pies świata - Wilczarz irlandzki.

Beagle.

Chart.

Seter szkocki Gordon.
Szpic miniaturowy.
Moja ulubiona rasa od lat - Seter irlandzki.
Te spojrzenie ma wymalowaną miłość (L).
 W moim rodzinnym domu zawsze były zwierzęta - koty, psy i rybki. Mam nadzieję, że jakiś psiak będzie mieszkał kiedyś z nami.

1 komentarz:

  1. Śliczne zadbane psy. Ja ostatnio zachwycałam się u koleżanki sznaucerem. Ale ja jestem kociara, więc wolę twoją kotkę.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.