środa, 20 listopada 2013

Kartki na akcję w przedszkolu - cz I.

Akcja w przedszkolu mojej córki, organizowana jest od kilku lat. Rodzice i chętne osoby wykonują ozdoby i inne rzeczy związane z Bożym Narodzeniem. Wszystkie rzeczy "sprzedawane" są w celu zebrania pieniędzy i zakupienia konkretnych rzeczy dla przedszkola.
Moja Ninka w tym  przedszkolu czuje się dobrze, choć sam budynek zewnątrz i wewnątrz nie zachęca. Postaram się zrobić kiedyś zdjęcia i  pokazać Wam jak może wyglądać "miejskie przedszkole" w XXI wieku. Dziś kolejne kartki, które przeznaczone są na akcje.
Wykonane zostały z pierwszych profesjonalnych papierów jakie kupiłam lata temu do scrapbookingu.

Kolejne karteczki powstają.




1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.