sobota, 19 października 2013

Notes.

Najpierw było hasło robimy notes. Potem było spotkanie. Materiały zbierane naprędce, zebrane po  porozrzucanych kartonach. Po kilkugodzinnym posiedzeniu przy kawie i miłej pogawędce powstały notesy - poniżej zdjęcia mojego.

 Zdjęcia robiła nasza Nadworna Fotograf Marta - dziękuję :)))

Notes zgłaszam na wyzwanie ogłoszone w Magicznej Kartce - skrzydlate prace.
Po raz pierwszy w swojej pracy zastosowałam button -nowość w dziedzinie scrapowych dodatków.


Ozdobny guzik (button) pochodzi ze sklepu Lemoncraft - który prowadzi Ania Zaprzelska znana w świecie scrapowym jako Brises. Zakupiłam kilka buttonów, które pewnie kiedyś wykorzystam w swoich pracach.
Dzięki Oli mój notes został zbindowany - pozostali szyli notesy.
Miłego wieczoru Wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.