niedziela, 30 czerwca 2013

Kolejny przepiśnik.

To już drugi zeszyt na przepisy kulinarne jaki zrobiłam. Pierwszy powstał w tym roku i pisałam o nim tutaj.
Ten jest romantyczny w pastelowych kolorach.

 
Zeszyt ten zrobiłam na wyzwanie, które określa jak ma wyglądać przepiśnik:
- użyj  -wkładów do notesów, przepisników lub gotowego notesu
- odbij przynajmniej jeden motyw ze stempla,
- dodaj koronkę. 
 Moja interpretacja wygląda następująco:

Tył przepiśnika.
Wewnętrzna strona zawiera kieszonkę.
Przepiśnik ten zgłaszam na wyzwanie w Studio 75.
Mam nadzieję , że w te bardzo pracowicie zapowiadające się wakacje uda mi się stworzyć kilka ciekawych rzeczy - różnych robótek ręcznych. Udanych i słonecznych wakacji Wam życzę.

5 komentarzy:

  1. Uroczy! Piękne wykonanie:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny jest ten przepiśnik. bardzo mi się podoba. widzę że papierki Cie słuchają ;-)
    świetnie Ci idzie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za odwiedziny ;) przepiekny przepisnik! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy imbryczek. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studia75!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny przepiśnik, dziekujemy za udział w wyzwaniu s75 ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.