sobota, 15 grudnia 2012

Przesyłka z "Podaj dalej" i kolejny pomysł na prezent..

W ubiegłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka od Iwony w ramach zabawy "Podaj dalej". Iwona przygotowała dla mnie piękny zestaw podkładek i etui na chusteczki. Są bardzo ładne, kolorowe (takie jak lubię) i starannie uszyte (chyba koleżanka wie, że nie lubi mnie maszyna do szycia albo nie mam zdolności to tworzenia tego typu rzeczy).
W przesyłce znalazły się także słodkości - tradycyjne laseczki cukrowe. Oryginalne,  które będę miała okazję spróbować i broszka z filcu. Dziękuje za miłą przesyłkę.


Pomysłów na prezenty jest tyle ile osób a nawet i więcej. Jednym z pomysłów na prezent są domowe przetwory  - dla tych co ich nie robią. Jest to sprawdzony pomysł np. dla koleżanek. Ja w ubiegłym roku otrzymałam w prezencie gwiazdkowym likier i w tym roku spodziewam się, że też ten miły upominek otrzymam. Moje przetwory w tym roku już wręczyłam w ozdobionej własnoręcznie torebce papierowej.
Postanowiłam wykorzystać torebkę z zakupów. Przycięłam kolorowy papier - na dole jednak był długi nadruk którego nie zaklejałam.
Ponieważ nie mam jeszcze maszynki do wykrojników ale od czasu do czasu zakupuję gotowe elementy - odrysowałam odpowiedni wzór na kartce papieru i wycięłam elementy. Skleiłam kwiatek, dodałam pręciki (scrapki) i listki (które tez zostały z innej dekoracji) - wszystkie elementy są papierowe. Na koniec odbiłam stempel, odpowiednio wycięłam i przykleiłam go na papier.
A w torebce znalazły się przetwory idealne na zimowe "kuracje" - syropy:
-  z kwiatów białego bzu - dwie wersje smakowe z dodatkiem imbiru i bez,
- syrop z kwiatów mniszka lekarskiego (mleczyka),
- owoce czarnego bzu w syropie.
Moje domowe przetwory idealne na prezent dla koleżanki.

A dziś imieniny Niny - Mojej Niny. Miłego weekendu Wam życzę.

2 komentarze:

  1. taki prezent to podwójnie cieszy, że prezent i że TAKI prezent! hmmm syropki ! i jeszcze tak zapakowane !
    ja to mam zawsze problem jak coś takiego dostanę z otworzeniem i zjedzeniem ! bo bym chciała mieć zawsze a jak zjem to już nie będę mieć ;-) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego dla Niny
    uwielbiam to imię :D
    gdyby Igor był dziewczynką...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.