środa, 12 września 2012

Niezapomiałam.

W poście z 1 lipca pisałam o pewnym nietypowym krośnie. Ma on swoja fachową angielską nazwę - jest to loom. Szuka dziergania na tym ustrojstwie to hit ostatnich lat. Dzięki internetowi można znaleźć filmiki instruktażowe dotyczące techniki dziergania i pomysły.
Nie zapomniałam o nagrodzie dla osoby która odgadła ile razem mamy dzieci - Klaudya przesyłka w drodze. Będziesz  m.in posiadaczką tego ustrojstwa - to urządzenie mam nadzieje się przyda a jest połączeniem szydełka i drutów. Po wstępnej pobieżnej analizie zauważyłam, że efekt z tego krosna jest taki sam jak ścieg na drutach.







Obecnie resztkami sł pisze ten post - coś u nas w domu się szwenda. Oliwka dziś wymiotowała, mąż zasmarkany a ja chodzę połamana. Do tego laptop padł, komputer stacjonarny zaczyna stawiać opory.
Do zobaczenia ... za jakiś czas.

2 komentarze:

  1. Ojej, a ja wlasnie z choroby wyszlam:)
    Duzo zdrowia calej rodzince, a kompa i lapka trzeba poglaskac i czule pogadac:) Na moj stary komp dzialalo wiele lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdorwka zycze!!! A takie ustrojstwo zawsze mnie kusilo, moze kiedys sprobuje....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.