czwartek, 12 kwietnia 2012

Nowości diemnsions.

Już się przyzwyczaiłam, że mniej więcej o tej porze roku firma Dimensions (moja ulubiona) wprowadza na rynek produkty związane ze świętami Bożego Narodzenia. Już traciłam nadzieję widząc poprzednie produkty, które firma proponowała, że nie będą one w "dawnym" stylu. Obecna kolekcja jest piękna i znalazło się w niej kilka wzorów które bardzo mi przypadły do gustu. Poniżej przedstawiam Wam kilka wzorów - może kilkanaście. Więcej zobaczycie na formowej stronie Dimensions.
Nie może zabraknąć ptaszków i zimowych widoczków:

 Ten obrazek jest bardzo ładny.

 Ta skarpeta została przerobiona z obrazka, który był proponowany w poprzednim sezonie.
 Poniżej najfajniejsza skarpeta według mnie z najnowszej kolekcji.
Poniżej - obrazek ze skarpety jakiś też znajomy.
Zawieszki świąteczne - dwa zestawy. Bardzo ładne.
Pierwszy ładne kolorowe wzory - 5 szt.
 Drugi zestaw - stylowe zawieszki - 4 szt.



 
Filcowe skarpety - proszą się same by je uszyć. Wzory łatwe, kolorowe, w rożnych stylach.








 Poniżej filcowe skarpety z poprzedniej kolekcji.


Bardzo ładny wzór - proponowany jako obrazek lub poszewka na poduszkę.
 Poniższe propozycje to aplikacje - pomysły łatwe i proste do zrealizowania.

8 komentarzy:

  1. Wszystkie piekne bez wyjatku :) Uwielbiam ich wzory...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne...na nie jeden mozna sie skusic...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja sie troche rozczarowalam ta kolekcja:( W zeszlym roku byly fajne ornamenty (hohoho, let it snow czy z kardynalkiem), a w tym roku podoba mi sie tylko ten z jemiola. No i ta skarpeta z balwankiem jest fajna, tylko szkoda, ze do haftowania welna na monokanwie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się ślinię do tych zawieszek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo fajne wzory :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wzory:)Te skarpety z filcu! przepiękne!!!Dzięki Tobie mam już pomysł na przyszłe świąteczne gadżety:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.