piątek, 2 marca 2012

Szuflady zecerskie - cz. XI - Skrzynie z "wyobraźnią".

Dawno nie pokazywałam szuflad zecerskich - zapewniam zamiłowanie do nich mi nie przeszło.
Po prostu brakuje mi czasu na robotkowanie i pisanie ale dziś znalazłam czas.
Dziś o szufladach zecerskich w zupełnie innej odsłonie czyli czego to ludzie tram nie włożą. Uruchomcie swoją wyobraźnię.

Suszone rośliny.

Korki od butelek.
W stylu poniżej - oklejonych kolorowymi materiałami lub papierami znalazłam kilka - postaram się zrobić osoby post o nich.
Guziki.
Zabawki z z kinder niespodzianek - ktoś w komentarzach pisał o takim pomyśle i proszę ktoś to zrobił.
Jako świąteczna dekoracja.
To poniżej robiła na pewno jakaś scraperka.
Miniaturki.

Nawet Hello Kitty znalazło swoje miejsce na półeczce.


7 komentarzy:

  1. Jakie to ludzi mają fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj uważaj,... bo coraz bardziej mi się te szuflady podobają ;-) tą pierwszą już widzę oczami wyobraźni w kuchni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Źle ze mną. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to byłam pewna, że tam są włóczki i pasmanteria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczna mnie podbiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej korkowej... Proszę, napisz mi gdzie można kupić taką szufladę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie przypadła do gustu ta z guzikami ale wszystkie są bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zecerem z wykształcenia ale już nie pamiętam rozkładu kaszty:( Ciekawe kompozycje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.