wtorek, 6 grudnia 2011

Witajcie !
Zapisałam się na kilka zabaw które się nie długo kończą. Niestety moje plany pokrzyżowało życie a konkretnie choroba. Przyszła jak to zwykle bywa niespodziewanie. Położyła mnie skutecznie i moje plany robótkowe na święta.
Przepraszam ale niestety nie wyszyję nic na te święta i nie będę mogła Wam pokazać swojej pracy.
Z ledwością wykończyłam "Choinkę pod choinkę ". Wysłałam ją i tu przepraszam osobę, która z opóźnieniem otrzyma moją poniższą pracę:

Wzór został wyszyty na jasno niebieskiej kanwie. Nie widać na niej wyszytych białych gwiazdek. Zawieszka powędruje do właścicielki tego bloga . Do przesyłki dołączone jest pudełeczko wypełnione przydasiami. Mam nadzieję, że już nie długo Monika otrzyma przesyłkę ode mnie.
Jest to pudełko jakie robiłyśmy na spotkaniu z dziewczynami  - będę tutaj nieskromna byłam instruktorką.

8 komentarzy:

  1. Fajna choineczka! Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej jak najszybciej! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także z całego serducha zdrowia Tobie życzę!!!!!A choineczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Zdrowie jest najważniejsze. Dziękuję za paczkę i doceniam ją tym bardziej ponieważ wiem jak wiele sił to kosztowało.
    Zawieszka cudowna znajdę jej miejsce honorowe w moim pokoju. Pudełeczki urocze i będę przechowywać w nim swoje skarby. Czekolada :) moja ulubiona.
    DZIĘKI, DZIĘKI, DZIĘKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka przede wszystkim! Choinka odjazdowa! A pudełeczko w sam raz na skarby!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!!!
    Zawieszka jest cudna!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo zdrowia! Mam nadzieje, ze chorobsko szybko sobie pojdzie! A choinke bardzo ciekawie wykonczylas:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Iza mam nadzieję, że ze zdrówkiem jest już lepiej :).

    Zawieszka choinkowa jest cudna, a pudełko prześliczne :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.