środa, 9 listopada 2011

Plany robótkowe na święta.

Mam wrażenie, że znów za późno biorę się za wykonywanie robótek światecznych. Zaczęłam też powątpiewać czy zdążę ze Świątecznym SAL-em.
Moje haftowanie zostało chwilowo przerwane. Mój wolny czas zabiera teraz praca do szkoły Oliwki na konkurs - Wianek Adwentowy. Oczywiście od razu wpadły mi do głowy dwa pomysły ale postanowiłam, że będzie to wianek na miarę możliwości 7-latki - choć oczywiście będzie to moja koncepcja i nieoceniony wkład.
W ruch poszły dziurkacze. Na razie wycinamy i sklejamy scrapki (razem z Oliwią). Mamy czas do 18 listopada.


Zgłębiłyśmy wiedzę dotyczącą adwentowych wianków - znów człowiek dowiedział się czegoś ciekawego. Polecam przeczytać informacje o wieńcach adwentowych np. z Wikipedii.

W tym roku chciałabym zrobić papierowe nietypowe ozdoby - zamiast kartek.
Naliczyłam, że sporo się tego uzbiera bowiem grono koleżanek którym chciałbym coś wręczyć lub wysłać powiększa się - nie licząc rodziny. Wymianka u "sąsiadki" Cyber Julki do 6 grudnia jeszcze nie zaczęta.

Haftowane robótki też by się przydały. Przeglądając najnowsze gazetki z wzorami świątecznymi nie wiem co wybrać i czy zmieszczę się w czasie. Bardzo dużo ładnych rzeczy w gazetkach można zobaczyć.
Podobają mi się kalendarze adwentowe :

Pomimo, że wykonane są tylko 24 obrazki haftem krzyżykowym to z ich wyszyciem raczej nie zdążę. Ale może papierowy kalendarz może uda mi się zrobić.

P.S.
Rozpoczęłam już robić papierowe ozdoby ale na razie ich nie pokażę bo mają być niespodzianką.


3 komentarze:

  1. PEWNIE RAZEM ZDZIAŁACIE PIĘKNY WIANUSZEK, JUZ PO PRZYGOTOWANIACH WIDAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasu zawsze mało ale jak się sprężymy to poradzimy sobie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaku narobiłaś :P Już nie mogę się doczekać końcowego efektu :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.