poniedziałek, 30 maja 2011

Spotkania Scrapujących Kujawianek (SSK) - 21.05.2011- ciąg dalszy

Na spotkaniu Spotkaniu Kreatywnych Kujawianek śmiałyśmy dwie atrakcje:
Dziś trochę o pierwszej.
Szyłyśmy ręcznie notesy.
Notes szyty był ściegiem koptyjskim.  Trochę o tym poczytałyśmy i obejrzałyśmy w internecie.
Otrzymałyśmy listę niezbędnych materiałów potrzebnych do wykonania notesu, które każda z nas przytaszczyła na spotkanie. Ja przygotowałam wcześniej moje okładki do notesu w domu, gdyż stwierdziłam iż ozdobienie okładki po uszyciu notesu było by trochę trudne.
Do ozdobienia notesu wybrałam papiery ze sklepu I lowe scrap (ILS) z kolekcji Glass of wine.


Najpierw okleiłam brzegi okładki paskami, które będą widoczne tylko troszeczkę.

 Następnie nakleiłam bazę wewnętrzna.

 Tak wygląda zewnętrzna okładka notesu - jeszcze bez końcowego ozdobienia.
 Moje małe pobojowisko podczas pracy.

Lekcji szycia udzielała nam Ola - Oleander, która wcześniej już szyła tego typu notesy.
Czekamy na zdjęcia które robiła koleżanka Marta na spotkaniu -  tym razem na pewno będą.  Inne koleżanki też będą się nimi i notesami chwaliły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.