wtorek, 19 kwietnia 2011

Rozstanie ze starym blogiem

Witam !
Blog utworzyłam  już jakiś czas temu to był wykorzystywany zazwyczaj do podglądania innych blogów.

Jest mi żal rozstawać się ze starym bowiem przyzwyczaiłam się do niego.
Wiem,że dla większości z Was będzie to plus bo... łatwiej można będzie komentować.
Będę tutaj Wam pokazywać to co robię - no może czasem napiszę coś więcej.

Na obecną chwilę nie robię dużo bo mam mało czasu - dużo spraw do załatwienia (nowe-stare  miejsce) no i Ninka, którą trzeba dosłownie pilnować na każdym kroku.
Mam nadzieję, że nadal będziecie mnie wirtualnie odwiedzać,

1 komentarz:

  1. ;-) powitać powitać. No to teraz będę 'bardziej na bieząco' z tym co pokażesz ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.